Translate

Wednesday 31 May 2017

PAKEJ RIVERINE NATURE CAMP @ LENGGONG PERAK

Riverine Nature Camp terletak di Lenggong, Perak beralamat No. 221, Lorong 9 Jalan Utama Kampung Sumpitan, 33420 Lenggong, Perak. Riverine Nature Camp menyediakan tapak perkhemahan berdekatan dengan sungai. Keindahan pepohon hijau serta kesegaran aliran sungai pasti memberi pengalaman yang terbaik buat anda.





Imtiyaz Travel & Tours cawangan Ipoh menyediakan 3 pakej lengkap di Riverine Nature Camp @ Lenggong Perak iaitu PAKEJ A, PAKEJ B, dan juga PAKEJ C. Pakej-pakej yang disediakan seperti yang dinyatakan di bawah:



PAKEJ-PAKEJ DI RIVERINE NATURE CAMP




PAKEJ & AKTIVITI TAMBAHAN YG LAIN DI RIVERINE NATURE CAMP

1) Mandi & Berkelah
2) Jungle trekking
3) Camping
4) River trekking
5) Melawat ladang kelulut
6) Tour Tasik Raban




NOTA: Sewaan peralatan lain juga available seperti sewaan set BBQ, PA System, bilik karaoke, dan llg. Harga yang dinyatakan tertakhluk kepada perubahan & perbincangan semasa. 




Pakej ini termasuk insurans, makan & minum disediakan, pengangkutan dari Ipoh, guide service, khemah yang selesa serta kemudahan asas yang lengkap & selesa. Aktiviti boleh ditambah mengikut keperluan dan kehendak para peserta. Jadual yang dinyatakan tertakhluk kepada perubahan dan perbincangan semasa.

Pelbagai aktiviti menarik dapat dijalankan seperti jungle trekking, river trekking, boat tour, lawatan ke gua-gua bersejarah, santai karaoke @ Riverine Karaoke Studio dan pelbagai aktiviti lain. Lawatan ke gua-gua termasuklah Gua Kajang, Gua Asar, Gua Ngaum dan Gua Puteri





 Tapak perkhemahan berdekatan dengan sungai

Kawasan perkhemahan disediakan lampu di atas pokok & dipasang sehingga pagi demi menjaga keselamatan peserta. Satu khemah disediakan untuk 3 orang peserta - Saiz untuk 6 men tent


Jungle trekking/ River trekking

Memasak nasi di dalam buluh

Antara keunikan tempat ini adalah para peserta turut berpeluang menjamu selera di dalam sungai jika keadaan cuaca dan sungai mengizinkan. Suasana segar dikelilingi tumbuhan hijau dan deruan air sungai dapat menyegarkan minda semua sambil menikmati juadah yang disediakan.





Makan di dalam sungai



Mandi manda


Jika anda berminat untuk melakukan aktiviti di Riverine Nature Camp @ Lenggong Perak, sila hubungi kami untuk keterangan lanjut! :)






LIKE Facebook page kami--> IMTIYAZ TRAVEL & TOURS CAWANGAN IPOH
FOLLOW Instagram kami--> @imtiyaztravelipoh


Sebarang pertanyaan, sila hubungi:
+6017- 5116759 (Cik Ana), +6017-5527736 (Pn Nurul)

ATAU

Email: imtiyazbranchipoh@gmail.com

ATAU

Boleh terus walk in ke pejabat kami (cawangan Ipoh) di lokasi:
No. 7A, Jalan Kamaruddin Isa, 31400 Ipoh Perak Darul Ridzuan
(Fair Park/Berhampiran jalan Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh)



1 comment:

  1. An interesting dialogue is price comment. I feel that it is best to write more on this matter, it may not be a taboo topic however usually individuals are not enough to talk on such topics. To the next. Cheers.
    Day Care Camp

    ReplyDelete