Translate

Thursday 8 June 2017

PAKEJ MY GOPENG ECO RESORT @ SG ITEK PERAK

My Gopeng Eco Resort @ Sg Itek merupakan salah satu destinasi pelancongan pilihan yang pasti memberi anda pengalaman bercuti yang tidak dapat dilupakan bersama rakan / keluarga. Lokasi yang strategik jauh dari bandar, dikelilingi hutan tebal dan kehijauan alam semulajadi secara tidak lansung  memberi kesegaran dan ketenangan buat anda. Selain itu, landskap serta susun atur chalet di My Gopeng Resort juga kelihatan seperti sebuah perkampungan tradisional yang mengekalkan keindahan flora & fauna. Aliran sungai yang mengalir mampu membuat anda rasa jauh lebih tenang dari kesesakan kota.




Imtiyaz Travel & Tours Cawangan Ipoh turut menyediakan pakej eko-pelancongan di My Gopeng Eco Resort @ Sg Itek. Terdapat DUA pakej iaitu pakej A dan pakej B seperti dinyatakan di bawah:




Aktiviti menarik yang disediakan di dalam pakej adalah team building dan water rafting. Aktiviti water rafting yang disediakan amat bersesuaian kepada kumpulan peserta yang sukakan aktiviti lasak & adventure. Rafflessia trekking juga disediakan bagi yang berminat (perlu memaklumkan seawal 5 hari dan ada cas tambahan)

Antara aktiviti menarik yg disediakan di dalam team building adalah ice breaking, burger wrap, tower of cards, obstacle course, build the tent and lain lain lagi. Pakej ini termasuk pengangkutan pergi & balik dari Pekan Gopeng ke Resort, penginapan (chalet atau dorm berhawa dingin), makan & minum disediakan sebanyak 6x, insurans serta pengangkutan dari Ipoh juga disediakan.




Jika anda berminat untuk melakukan aktiviti di My Gopeng Eco Resort @ Sg Itek Gopeng Perak, sila hubungi kami untuk keterangan lanjut! :)





LIKE Facebook page kami--> IMTIYAZ TRAVEL & TOURS CAWANGAN IPOH
FOLLOW Instagram kami--> @imtiyaztravelipoh



Sebarang pertanyaan, sila hubungi:
+6017- 5116759 (Cik Ana), +6017-5527736 (Pn Nurul)

ATAU

Email: imtiyazbranchipoh@gmail.com

ATAU

Boleh terus walk in ke pejabat kami (cawangan Ipoh) di lokasi:
No. 7A, Jalan Kamaruddin Isa, 31400 Ipoh Perak Darul Ridzuan
(Fair Park/Berhampiran jalan Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh)

No comments:

Post a Comment